JAK UCZYĆ PRZEDSZKOLAKÓW

Podobnie jak wszystkie dziedziny matematyki, koncepcje frakcja muszą być przekazane do małych dzieci z rozwojowo odpowiednie ręce na doświadczenia i mnóstwo zajęć zabaw. obiekty betonowe bloki, jak wzór i kształtach frakcji 3D umożliwiają dzieciom sensu nowych koncepcji matematycznych lub abstrakcyjnych idei. Dzieci muszą mieć doświadczenia frakcję:
  • zawierają ich zmysły
  • zaprosić je do eksperymentowania i dokonać obserwacji
  • niech się uczą w swoim własnym tempie, a
  • pozwalają im czas, aby dokładniej zbadać temat
Ważne jest, że lekcje matematyki przedszkola i przedszkola oferują możliwości dla młodych dzieci do rozwijania numerem frakcji sens. Zanim dzieci są w stanie wykonywać operacje (dodawanie, odejmowanie …) z ułamkami, wymagają one dużo czasu dla gier frakcja i zabawy. To pomoże im wizualizować frakcje i zrozumieć, że segmenty frakcji są równe części większego obiektu, umiejętności niezbędne do bardziej zaawansowanych koncepcji ułamkowych. Nie jest konieczne, aby nauczyć symbole frakcji (1/2, 1/3 …) w przedszkolu lub przedszkola.
Małe dzieci są pracujący w kierunku dalszej umiejętności, które są niezbędne dla bardziej zaawansowanych koncepcji frakcja przyszłych klas:
  • jest w stanie wyobrazić frakcje i
  • rozumiejąc, że segmenty frakcji są równe części większego obiektu
Przedstaw frakcje z gotowaniem, opowiadania i gry
działania Gotowanie wprowadzenie dzieci do języka frakcji i pomóc im połączyć frakcje do swoich codziennych doświadczeń. Jak oni brać udział w tych działaniach, dzieci zapoznają się z warunkami frakcji, takich jak całości, części, połowa po trzecie, czwarte. Na przykład – Pokrój bułkę na pół, napełnić kubek do połowy pełna, użyjmy część całej pomarańczy, umieścić masło orzechowe na jednej połowie chleba z dżemem na drugą połowę chleba, pokroić w kwaterze kanapkę …
Zastosowanie manipulatives frakcja matematyczne i zabawki, lalki nadrobić proste historie
Oto historia czasu próbka okręgu przy użyciu zabawkę frakcji jabłko, 2 lalki i kosz:
Marty Moose usłyszał pukanie do drzwi (zbić na tablicy). Otworzył drzwi (pisk) i był jego przyjaciel, Sam wiewiórki ..
Improwizować i mają lalki na zmianę cięcia jabłek i dzieląc je, mając na uwadze, że celem jest wprowadzenie i pomóc dzieci są zaznajomieni z ideą równych wielkości kawałki, które są częścią całego obiektu i frakcji kategoriach takich jak połowy, czwarte, trzecie.
Odtwarzanie prostych małych gier frakcji grupy
w zależności od wielkości klasy może trzeba podzielić klasę na małe grupy, posiadające połowa pracuje w niezależnych ośrodkach matematycznych z modeliny, rysunek, bloki lub zagadki i drugą połowę grając frakcji gra. , Dla łatwego frakcji pomysły gry przejść

Komentarze